Tre små r...

Nu är de tre små vänner kvar här. Felix, Fina och Söta. Det roliga med så få är att jag kan göra mer med dem, idag fick de följa med ner till stallet och sen vara en stund ute i trädgården på kvällen. En lös och två i koppel fungerar jättebra och de får koppelträningen på köpet. Jag försöker rumsrenhetsträna dem nu också och det går skapligt. Då är tre fortfarande lite för många eftersom jag inte har någon inhängnad precis utanför dörren men de är duktiga tycker jag.
 
Igår åkte Oliver (numera Walter) till sin nya familj i Göteborg. De älskar honom så mycket och det är kul att se allas lycka med sina nya familjemedlemmar.
 
I morrn blir det en tur till veterinären igen, Söta ska besiktigas igen inför resan till Finland och även behandlas mot dvärgbandmask så att hon får komma in i sitt nya land.
 


Kommentarer
Sandra

Hej!
Walter har det toppen, mycket lek och äventyr! Vi har startat en videoblogg för honom på youtube som vi uppdaterar lite ibland, det kommer upp ett nytt klipp ikväll, om du vill följa honom! :)

http://www.youtube.com/watch?v=f-UaOgpu7TE&feature=share&list=ULf-UaOgpu7TE

Kramkram från familjen Knutsson!

2012-08-29 @ 22:40:18
Anonym

Hej Sandra! Tack för uppdatering, blir så glad av att höra om hur de små raringarna har det! Ska genast kolla in Walters videoblogg :-) Krama honom och familjen från mig!

2012-08-30 @ 07:30:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dsgtessla

Den här bloggen handlar om dansk-svenska gårdshunden Tessla och hennes avkommor. Jag som äger Tessla och driver uppfödningen heter Ulrika och vi håller till i Knivsta, strax utanför Uppsala. Välkommen att höra av er om ni vill veta mer om den dansk-svenska gårdshunden. Valpar planeras till våren 2014.

RSS 2.0