Sista versen...

Ja, min tid med dessa små fantastiska djur sjunger verkligen på sista versen nu. Igår åkte Fina med Åsa, Tony och Zorro ner till Lilla Edet. Hon är en helt fantastisk liten tjej som kommer ge dem mycket skoj i livet och hon har verkligen hamnat på rätt ställe.

Nu är Söta och Felix kvar här en sista natt. Det är så mysigt att ha dem kvar lite till och det blir en enorm kvalitetstid med dem som är kvar ju färre de blir. Vi går små promenader, myser och leker. De är två häftiga individer jag har kvar här; tuffa, självsäkra, positiva, följsamma och sociala. Ibland önskar jag att jag ändå behållt en av dem, men oj va de kommer få det bra i sina nya hem! Och jag ser redan fram emot nästa kull...

De här 8 veckorna har varit skitjobbiga, men helt fantastiska. Jag har lärt mig så mycket och jag är otroligt tacksam för allt som min fina Tessla låter mig vara med om. Nu ska vi njuta av varandra, luta oss tillbaka och utvärdera resultatet av det som skapats. Och blir det så bra som det just nu ser ut, ja då blir det nog en kull till!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dsgtessla

Den här bloggen handlar om dansk-svenska gårdshunden Tessla och hennes avkommor. Jag som äger Tessla och driver uppfödningen heter Ulrika och vi håller till i Knivsta, strax utanför Uppsala. Välkommen att höra av er om ni vill veta mer om den dansk-svenska gårdshunden. Valpar planeras till våren 2014.

RSS 2.0