25 dagar

De små Tesslingarna är idag 25 dagar gamla och jag har försökt fota dem... Fotografering är ju inte min starka sida, jag har en helt okej digitalkamera men ingen systemkamera, valparna tycker inte att ensamfotografering är speciallt kul, så tja... Resultatet blir därefter! Men i måndags var Cissi (ägare till Dumle!) och hennes familj här och Fredrik tog då en massa riktigt fina kort, som jag hoppas kunna bjuda på såsmåningom. Tillsdess får ni hålla till godo med mina ;-) Hade tänkt försökt ställa upp valparna idag, men att både fota och ställa upp ensam fick jag ge upp ganska fort.


Felix, som ska flytta till Nikita i Linköping.


Rara ska flytta till Fanny i Ramsele.


Hugo ska flytta till Anna-Greta och Nils i Kolbäck. De var här och hälsade på igår och Hugo charmade dem!


Lilla, söta Oliver har ännu inte hittat sitt hem!


Fina har inte heller hittat något hem ännu, men jag har några intresserade på gång.


Söta ska flytta till Gabriella med familj i Tärnsjö.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dsgtessla

Den här bloggen handlar om dansk-svenska gårdshunden Tessla och hennes avkommor. Jag som äger Tessla och driver uppfödningen heter Ulrika och vi håller till i Knivsta, strax utanför Uppsala. Välkommen att höra av er om ni vill veta mer om den dansk-svenska gårdshunden. Valpar planeras till våren 2014.

RSS 2.0