Lek :-)

I morse när jag vaknade hade äntligen alla valpar öppnat sina ögon :-) Lilla Felix var sist ut. Jag upplever att de valpar som öppnade ögonen först börjar upptäcka varandra mer och mer nu. Rara, Oliver och Hugo har ägnat morgonen åt att klättra och smaka på varandra på ett helt annat sätt än tidigare.

Jag har nyss avmaskat och klippt klorna på alla valparna. Det är INTE populärt. Försöker dock ägna tid åt att göra detta till en positiv upplevelse så att de inte blir skrämda inför framtiden. Men de sprattlar rätt bra kan jag säga :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dsgtessla

Den här bloggen handlar om dansk-svenska gårdshunden Tessla och hennes avkommor. Jag som äger Tessla och driver uppfödningen heter Ulrika och vi håller till i Knivsta, strax utanför Uppsala. Välkommen att höra av er om ni vill veta mer om den dansk-svenska gårdshunden. Valpar planeras till våren 2014.

RSS 2.0