Uppdatering!

Jag ber om ursäkt för ruggigt dålig uppdatering här på bloggen. Förklaringen blir att jag och Tessla nu flyttat hem till Uppsala och jag ännu inte har fixat något internet. Detta ska det givetvis bli ändring på tills valparna kommer, då kommer jag uppdatera mer frekvent.

Ni får lita på mitt ord när jag säger att hon blir tjockare för var dag som går, för när jag försökt ladda upp bilder via mobilen vill det sig inte riktigt. I övrigt går våra dagar ut på att komma in i vårt nya liv och Tessla verkar trivas som fisken i vattne och verkar mer redo för varje dag att bli mamma.

Kram på er! 


Kommentarer
Cissi

Kul att du äntligen är på plats "hemma".

Hur många nätter har du nu sovit i din mysiga lägenhet?



Ja, nu är det inte många dagar kvar tills det blir valpar, jippii!



Kram!

2012-06-14 @ 20:27:02
Nikita

Hallå, vi vill ha mer uppdatering juuu :)

2012-06-19 @ 23:52:12
URL: http://byrackor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dsgtessla

Den här bloggen handlar om dansk-svenska gårdshunden Tessla och hennes avkommor. Jag som äger Tessla och driver uppfödningen heter Ulrika och vi håller till i Knivsta, strax utanför Uppsala. Välkommen att höra av er om ni vill veta mer om den dansk-svenska gårdshunden. Valpar planeras till våren 2014.

RSS 2.0